dinsdag 10 april 2012

Fashion fail.

HeyHey.
Sorry voor de lange tijd geen posts. Ik heb het een beetje druk gehad de laatste dagen. Lekker Pasen gevierd met mijn familie. Hebben jullie ook Pasen gevierd? Zoja, hoe? Ik ben een beetje nieuwsgierig. (:
Terwijl ik met een vriendinnetje van mij fails zat te kijken, kwam er eentje voorbij met een catwalkfail. Dit deed me denken aan een filmpje die ik al eerder heb gezien. De link staat hieronder;
http://www.youtube.com/watch?v=thhOrlhst0E
Zelf vind ik het filmpje erg grappig. En moest ik vooral lachen om het model dat wankelde op haar benen haha.
Er komen snel nieuwe posts.

Lots of Love,
Bente

donderdag 5 april 2012

Schoenen, schoenen en nog eens schoenen.

Heyhey!
Ik zie de laatste tijd iedereen lopen met vans. En ik dacht, laat ik eens iets posten over mijn nieuwe schoenen. Jaja, VANS! Ik was helemaal blij toen ik ze had. Ze zijn blauw van kleur en lopen echt verschrikkelijk fijn. Verder ben ik ook helemaal weg van de sleehak. Van die lekkere hoge met hippe kleurtjes, het liefst zo fel mogelijk. Ook draag ik de laatste tijd zwarte bikers laarzen, die ik leuk kan combineren met een zwart rokje met een t-shirtje en een vestje. Hieronder heb ik enkele designers die verschillende leuke sleehakken hebben ontworpen, kijk en enjoy.
Prada


Gucci
Mulberry


Lots of Love, Bente

De zomer komt eraan!

Hey lieve lezers!
Zoals ik beloofde is hier mijn volgende stukje. Mijn blog is nog niet helemaal af, maar thanks to Puck [www.hoplikeafashionbunny.blogspot.com] krijg ik binnenkort een fantastische lay-out! Maar goed, ik ben wezen mixen en stijlen op www.polyvore.com. En omdat pastel kleuren zoals zalm komende zomer helemaal hot zijn, heb ik een leuke outfit gemixed en matched. Een echte musthave voor deze zomer is de sleehak en de grote gouden sieraden. Heb je deze nog niet? Voor een prikkie kan je ze kopen bij de H&M of C&A. Een echte aanrader!
Wat is jouw favoriete item voor de zomer? En waarom draag je deze graag? Laat een reactie achter!

Lots of Love,
Bente

maandag 2 april 2012

Ik ben Bente en nog veel meer.

HeyHey!
Dit ben ik! (:
Ik ben Bente en ik ben nieuw hier op blogger. Laat ik mezelf even voorstellen! Ik ben een meisje van 14 bijna 15. Ik ben helemaal gek op muziek, waarbij ik het liefst zing. Ik ben ook helemaal gek van fashion, vooral van de hele felle kleurtjes. [Die ik zelf helemaal niet draag maar oké!]. OF van die lekkere opvallende gekke fashion met rare uitsteeksels of rokjes! Hoe gekker hoe beter is ook wel mijn motto. Mensen kennen mij vaak als het meisje met de moedervlek of het meisje met die gouden stem. Verder doe ik VWO en zit ik in de 3e van het middelbaar onderwijs en doe ik het daar goed op het moment. Mijn blog zal vooral gaan over modemissers, leuke fashion combinaties en mijn leuke aanwinsten!
Er volgt nog meer! 
Tot snel! xxx