dinsdag 10 april 2012

Fashion fail.

HeyHey.
Sorry voor de lange tijd geen posts. Ik heb het een beetje druk gehad de laatste dagen. Lekker Pasen gevierd met mijn familie. Hebben jullie ook Pasen gevierd? Zoja, hoe? Ik ben een beetje nieuwsgierig. (:
Terwijl ik met een vriendinnetje van mij fails zat te kijken, kwam er eentje voorbij met een catwalkfail. Dit deed me denken aan een filmpje die ik al eerder heb gezien. De link staat hieronder;
http://www.youtube.com/watch?v=thhOrlhst0E
Zelf vind ik het filmpje erg grappig. En moest ik vooral lachen om het model dat wankelde op haar benen haha.
Er komen snel nieuwe posts.

Lots of Love,
Bente

1 opmerking:

  1. hahaha die zijn leuk.
    en er komt ook snel een nieuwe lay-out, sorry. x

    BeantwoordenVerwijderen