donderdag 5 april 2012

Schoenen, schoenen en nog eens schoenen.

Heyhey!
Ik zie de laatste tijd iedereen lopen met vans. En ik dacht, laat ik eens iets posten over mijn nieuwe schoenen. Jaja, VANS! Ik was helemaal blij toen ik ze had. Ze zijn blauw van kleur en lopen echt verschrikkelijk fijn. Verder ben ik ook helemaal weg van de sleehak. Van die lekkere hoge met hippe kleurtjes, het liefst zo fel mogelijk. Ook draag ik de laatste tijd zwarte bikers laarzen, die ik leuk kan combineren met een zwart rokje met een t-shirtje en een vestje. Hieronder heb ik enkele designers die verschillende leuke sleehakken hebben ontworpen, kijk en enjoy.
Prada


Gucci
Mulberry


Lots of Love, Bente

1 opmerking: