donderdag 5 april 2012

De zomer komt eraan!

Hey lieve lezers!
Zoals ik beloofde is hier mijn volgende stukje. Mijn blog is nog niet helemaal af, maar thanks to Puck [www.hoplikeafashionbunny.blogspot.com] krijg ik binnenkort een fantastische lay-out! Maar goed, ik ben wezen mixen en stijlen op www.polyvore.com. En omdat pastel kleuren zoals zalm komende zomer helemaal hot zijn, heb ik een leuke outfit gemixed en matched. Een echte musthave voor deze zomer is de sleehak en de grote gouden sieraden. Heb je deze nog niet? Voor een prikkie kan je ze kopen bij de H&M of C&A. Een echte aanrader!
Wat is jouw favoriete item voor de zomer? En waarom draag je deze graag? Laat een reactie achter!

Lots of Love,
Bente

2 opmerkingen:

  1. WOOOOPWOOOOP dit weekend komt er dus een mooie lay-out! :)

    Wat een leuke post Bente! <3 Pastelkleuren zijn inderdaad echt gaaf!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel !
    Mijn favoriete zomer item is een shortje !
    x

    BeantwoordenVerwijderen