HeyHey!
 |
| Dit ben ik! (: |
Ik ben Bente en ik ben nieuw hier op blogger.
Laat ik mezelf even voorstellen! Ik ben een meisje van 14 bijna 15. Ik ben helemaal gek op muziek, waarbij ik het liefst zing. Ik ben ook helemaal gek van fashion, vooral van de hele felle kleurtjes. [Die ik zelf helemaal niet draag maar oké!]. OF van die lekkere opvallende gekke fashion met rare uitsteeksels of rokjes! Hoe gekker hoe beter is ook wel mijn motto. Mensen kennen mij vaak als het meisje met de moedervlek of het meisje met die gouden stem. Verder doe ik VWO en zit ik in de 3e van het middelbaar onderwijs en doe ik het daar goed op het moment. Mijn blog zal vooral gaan over modemissers, leuke fashion combinaties en mijn leuke aanwinsten!
Er volgt nog meer!
Tot snel! xxx
En jij bent Bente, en Puck houd van jou.
BeantwoordenVerwijderenSucces met bloggen, ik ben benieuwd :)
BeantwoordenVerwijderen